Офіційний сайт Білицької міської ради, міського голови, виконавчого комітету
До уваги платників податків!
До уваги платників податків!

Поділитися новиною:

До уваги платників податків!

Добропільська ОДПІ інформує:

     

                                                                       

 

Погоджено

 

В.о. начальника

Добропільської  ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

 

 

_________________ І.В. Якунін

 

«____» ____________ 2018 року

 

Информація для розміщення на сайтах та публікації в місцевих ЗМІ

Добропільська ОДПІ - суб’єктам господарювання на замітку: коли слід оновити інформацію про об’єкти оподаткування

Добропільська  ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що юридичні особи та фізичні особи - підприємці зобов’язані інформувати орган ДФС за основним місцем обліку про всі наявні об’єкти оподаткування.

Об’єкти оподаткування — це будь-яке майно та дії, у зв’язку з якими у суб’єкта господарювання виникає обов’язок зі сплати податків: оренда чи придбання офісного приміщення, магазину, обладнання, транспорту тощо.

Так, наприклад, об’єкт оподаткування з’являється, коли суб’єкт господарювання реєструє РРО або книгу обліку розрахункових операцій на господарську одиницю; прибудовує літню терасу до свого кафе; орендує, купує або переобладнує власне приміщення під офіс, магазин, майстерню; використовує земельні ділянки в господарській діяльності тощо.

Кадастровий номер земельної ділянки обов’язковий до заповнення в графі 12 «Реєстраційний номер об’єкта оподаткування» форми 20- ОПП.

Повідомляти орган ДФС треба у випадках, коли об’єкт оподаткування з’являється, змінюється (стає інакшим його тип, найменування, місцезнаходження, стан або вид права на нього), втрачається (стає непридатним до використання, повертається власнику, продається та інше).

Для подання цієї інформації використовують форму 20-ОПП - Повідомлення про об’єкти оподаткування або об'єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність. При цьому слід пам’ятати, що у формі відображають усі об’єкти: як орендовані, так і ті, що перебувають у власності, в користуванні тощо.

Під час подання повідомлення вперше в ньому показують усі об’єкти оподаткування, а надалі — лише нові й ті, за якими відбулися зміни.

Подається повідомлення ф.20-ОПП упродовж 10 календарних днів після реєстрації, створення/відкриття об’єкта оподаткування, тобто дати оформлення договору купівлі-продажу, оренди чи іншого документа на право володіння, користування або розпорядження об’єктом.

Якщо відбулися зміни з об’єктами, зазначеними в раніше поданому повідомленні, слід також протягом 10 днів надати форму з новими даними.

Повідомлення 20-ОПП можна надіслати в електронному вигляді або подати в паперовому варіанті — особисто до Центру обслуговування платників чи поштою.

 

Добропільська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області

 

Начальник відділу обслуговування платників                                    Н.І. Соколова

 

 

 

 

м

     

                                                                       

 

Погоджено

 

В.о. начальника

Добропільської  ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

 

 

_________________ І.В. Якунін

 

«____» ____________ 2018 року

 

Информація для розміщення на сайтах та публікації в місцевих ЗМІ

Добропільська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області:  працевлашування має бути легальним

 

Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати. 

Реалізація гарантій оплати праці, боротьба з виплатою заробітної плати у „конвертах” та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати є актуальною темою сьогодення.

Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату в „конвертах” позбавляє їх соціального захисту. Працівник, який отримує зарплатню в „конверті”, виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне і доти, поки вважає за потрібне. 

Працівник не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу.Адже пенсію нараховується  тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати. 

Законом України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено, що страховий стаж – це період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню, та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок. Тобто, якщо працівнику нарахована заробітна плата не менше законодавчо встановленого мінімального рівня і з неї сплачено страхові внески до Пенсійного фонду України (а з 01.01.2011 року – єдиний соціальний внесок відповідно до Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”), то такий місяць повністю враховується в страховий стаж і заробітна плата за цей місяць враховується для обчислення пенсії. 
Якщо ж сума нарахованої заробітної плати, з якої сплачені внески, менша за мінімальний рівень, страховий стаж становить неповний місяць і обчислюється пропорційно заробітній платі. 

Якщо з якихось причин роботодавець не сплачує внески на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за своїх найманих працівників (причиною може бути і виплата заробітної плати у „конвертах” без сплати страхових внесків, і нарощування заборгованості як з виплати заробітної плати, так і зі сплати страхових внесків), то періоди, за які не сплачені внески, „випадають” із страхового стажу найманого працівника та не включаються в заробіток для розрахунку розміру пенсії.

Гарантований рівень мінімальної заробітної плати чимало роботодавців просто ігнорують і змушують робітників працювати на невелику зарплату, часом зовсім не декларуючи оплату їх праці. Бажаючи уникнути зайвих, на їхню думку, витрат, видають працівникам зарплату готівкою. У цьому випадку йдеться про „тіньові” заробітки, з яких не утримуються податки та не здійснюються відрахування до Пенсійного фонду. Мають місце негативні наслідки цього явища і для самого працівника, який позбавляє себе гідної пенсії у майбутньому. Відповідно до Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” зарахування страхового стажу здійснюється пропорційно сплаченим страховим внескам. Бувають ситуації, коли людям за рік роботи зараховується менше місяця страхового стажу. А низька заробітна плата дає низький коефіцієнт заробітку, який враховується при обчисленні пенсії. 

Своєчасна й повна сплата платежів у Пенсійний фонд України, а також забезпечення заробітною платою працівників не менше мінімальних соціальних стандартів – це обов’язок кожного роботодавця щодо соціального захисту своїх працівників. 
Неоформлений офіційно працівник ризикує залишитися без права на отримання соціальних пільг та виплат, гарантованих державою, особливо при нарахуванні пенсії та здійсненні перерахунків пенсій у подальшому.

Тільки офіційно оформлений найманий працівник може відчувати себе соціально захищеним, а бюджет Пенсійного фонду матиме стабільні надходження для своєчасного фінансування пенсійних виплат. Суспільство має зрозуміти, що легалізації заробітної плати альтернативи немає. 

З 2000 року в Україні діє система персоніфікованого обліку, яка надає кожній застрахованій особі можливість безоплатно отримувати відомості про себе, тобто, з якої суми заробітної плати, скільки та за який період сплачено за неї роботодавцем до Пенсійного фонду страхових внесків. Ця система дозволяє застрахованій особі контролювати процес формування своєї майбутньої пенсії, вимагаючи від роботодавця своєчасної та повної сплати внесків. 
Особи, які обрали спрощену систему оподаткування, повинні щомісячно сплачувати на рахунки Пенсійного фонду єдиний внесок. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за кожну особу, який розраховується як добуток мінімальної заробітної плати на тариф відрахувань (22%). Термін сплати – не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним. 

Шановні громадяни! Не позбавляйте себе соціальних благ, не сприяйте порушенням трудового законодавства. 

Шановні працедавці! Не чекайте проведення перевірjк, своєчасно оформлюйте найнятих робітників, виплачуйте і відображайте в звітності реальну зарплату. Пам’ятайте, ухилення від сплати податків в усіх проявах, у т. ч. шляхом використання нелегальної найманої праці тягне фінансову, адміністративну та карну відповідальність. 

 

 

           

                                                                       

 

Погоджено

 

В.о. начальника

Добропільської  ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області

 

 

_________________ І.В. Якунін

 

«____» ____________ 2018 року

 

 

 

              Інформація для  розміщення на сайтах та публікації в місцевих ЗМІ

Добропільська ОДПІ: громадяни найчастіше звертаються до ЦОП за отриманням власного податкового номеру

 

 

        http://zp.sfs.gov.ua/data/material/000/250/330033/preview1.jpg                         

З початку поточного року в Центрах обслуговування платників Добропільської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області та Олександрівського відділення реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) отримали 2312 громадян. За словами начальника управління відділу обслуговувння платників Ніни Соколової, видача громадянам карток платників податків з присвоєнням реєстраційного номера є найзапитуванішою серед адмінпослуг.

Протягом січня – березня  поточного року до ЦОП звернулось більше 13 тисяч відвідувачів. З початку року надано 5401 адміністративну послугу.

У трійці адмінпослуг, за якими найчастіше  звертаються громадяни   до   податківців, також   видача   відомостей    з

Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків і реєстрація книг обліку розрахункових операцій. З початку поточного року зареєстровано 137 книг обліку розрахункових операцій та 30 розрахункових книжок. Видано 2245 довідок про суми виплачених доходів та утриманих податків та 80 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету. Витяги з Реєстру платників єдиного податку отримали 218 підприємців, 130 суб'єктів господарювання були зареєстровані платниками єдиного податку. Крім цього, зареєстровано 158 книг обліку доходів та обліку доходів і витрат платникам єдиного податку та 14 реєстраторів розрахункових операцій.

Зазначимо, що в Центрі обслуговування платників Добропільської  ОДПІ надається широкий спектр безоплатних послуг для відвідувачів. Серед них: приймання податкової звітності, отримання послуги з внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника, отримання усних консультацій відповідно до Податкового кодексу України, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску тощо.

На інформаційних стендах та в буклетах розміщено максимально необхідну інформацію, що дозволяє якісно обслуговувати платників податків та значно скоротити час на надання послуг.

Для платників, які подають звітність в електронному вигляді в «Кабінеті платника»  встановлено комп'ютери, які підключені до мережі Інтернет, а також надаються консультаційна та практична допомога під час відправки електронних звітів.

Нагадуємо, що Центри обслуговування платників створені з метою забезпечення комфортних умов платникам при отриманні адміністративних послуг та надання якісної податкової допомоги, кожен має можливість вирішити нагальні питання  та отримати необхідну інформацію за допомогою кваліфікованих працівників.

 

 

Начальник відділу обслуговування платників                                                      Н.І. Соколова

 

 

 

 

 

 

 

 

Податковою міліцією Донеччини ліквідовано «конвертаційний»

центр з обігом понад 300 мільйонів гривень

 

            Днями співробітниками податкової міліції  Головного управління ДФС у Донецькій області спільно з працівниками Прокуратури Донецької області в рамках розслідування кримінального провадження, зареєстрованого в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за ч.3 ст.212 Кримінального кодексу України (ухилення від сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів), припинено діяльність «конвертаційного центру» з обігом понад 300 мільйонів гривень.

Організатори «конвертаційного центру» надавали підприємствам реального сектору економіки Донецької та Київської областей послуги з мінімізації податкових зобов’язань та конвертації безготівкових коштів у готівку за винагороду у сумі 10-12% від проконвертованих грошових коштів.

В ході розслідування було встановлено, що для прикриття незаконної діяльності групою осіб було зареєстровані та придбані права 12 транзитних та фіктивних підприємств, на рахунки яких реально діючі підприємства перераховували безготівкові грошові кошти за нібито придбані товарно-матеріальні цінності та надані послуги. У подальшому ці кошти знімалися готівкою та разом із підробленими первинними документами передавались замовникам послуги конвертації. Таким чином протягом 2017-2018 років було проконвертовано понад 300 мільйонів гривень.

За результатами 6 обшуків, проведених в офісних приміщеннях за місцями проживання учасників групи та на складських приміщеннях, вилучено грошові кошти на загальну суму понад 2,2 млн гривень, 17 печаток суб’єктів господарської діяльності, документи бухгалтерського та податкового обліку, чекові книжки, чорнові записи та комп’ютерну техніку.

Досудове розслідування триває.

 

 



 

 

Web-адреса: belickoe-rada.gov.ua/news/id/402 | Переглядів: 11Дата публікації: 16:03 19.04.2018
Міський голова

Заварзін Олександр Тихонович

Анонс подій
25.05.2018
14:00 - Засідання чергової 41 сесії Білицької міської ради 25 травня 2018 року Засідання чергової 41 сесії Білицької міської ради 25 травня 2018 року
1. Про внесення змін та доповнень до Заходів Програми соціального і економічного розвитку міста Білицьке і селища Водянське на 2018 рік.
Доповідає: Мельник С.В. – начальник відділу обліку і звітності

2. Про внесення змін до рішення міської ради № VII/33-9 від 22.12.2017 „Про міський бюджет на 2018 рік”.
Доповідає: Мельник С.В. – начальник відділу обліку і звітності

3. Про надання пільг з оплати харчування дітей в дошкільних навчальних закладах
Доповідає: Іванова Т.В. – секретар міської ради

4. Про визнання повноважень депутата Білицької міської ради сьомого скликання Підгородецького Дениса Вікторовича
Доповідає: Іванова Т.В. – секретар міської ради

5. Про внесення змін до рішення міської ради від 12 листопада 2015 року щодо складу постійної комісії
Доповідає: Іванова Т.В. – секретар міської ради

6. Про дострокове припинення повноважень депутата міської ради 7-го скликання Глущенко О.П.
Доповідає: Іванова Т.В. – секретар міської ради

7. Про надання доручення Донецькій обласній державній адміністрації, обласній військово-цивільній адміністрації про передачу в оренду, концесію або під заставу об»єктів комунальної власності, які забезпечують спільні потреби територіальних громад і перебуваюит в управлінні обласної ради.
Доповідає: Іванова Т.В. – секретар міської ради

8. Про затвердження рішень виконавчого комітету та розпоряджень
міського голови прийнятих у міжсесійний період
Доповідає: Мостицька К.О. – керуючий справами виконкому

9. Про надання в постійне користування земельної ділянки відділу освіти Добропільської міської ради»
Доповідає: Барковська О.О. – спеціаліст виконкому

Різне.

Організатор:Не визначено! Час проведення:25.05.2018 14:00 Місце проведення:Не визначено!

Докладніше
Стрічка подій:
Пошук
Посилання
Версія для слабо- зорих